woensdag 4 januari 2012

Cultuuruitsap 3: Dream The World Awake (Expo)


Vandaag, namelijk op woensdag 4 januari 2012 ga ik met mijn moeder en zus naar het Mode Museum in Antwerpen. We gaan de tentoonstelling gaan bewonderen van Walter Van Beirendonck.  We zullen het museum binnenstappen tussen 14h en 15h.

Mijn zus en ik kozen deze activiteit niet zomaar. We houden namelijk van mode en we wouden heel graag de collectie van Walter Van Beirendonck met onze eigen ogen waarnemen. Walter Van Beirendonck is niet een ontwerper die men kan vergelijken met andere ontwerpers, hij heeft een heel aparte, speciale stijl. Mijn verwachtingen zijn eigenlijk zeer hoog, ik verwacht een mooie, buitengewone, verbluffende tentoonstelling.

Ik had al eerder gehoord van deze ontwerper, dit komt namelijk door het televisieprogramma ‘De designers’ op VTM. Deze ontwerper zetelde in dit programma in de jury, men kan Walter Van Beirendonck omschrijven als een ontwerper die weet waar hij mee bezig is en ook plaats maakt voor vernieuwing. Verder kwam ik ook meer te weten van deze ontwerper doordat hij ook soms in het journaal kwam. Van Beirendonck kwam in het journaal wanneer hij een nieuwe collectie klaar had en deze collectie liet bewonderen met natuurlijk veel media-aandacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten