zaterdag 28 mei 2011

Extra: Musical - Billy Elliot


Tijdens de londenreis zijn we op donderdag 19 mei een musical gaan bekijken. De musical ‘Billy Elliot’ vond plaats in Victoria Palace in Londen. De musical begon om 19u30 en duurde ongeveer tot 23u. Ik heb deze musical bijgewoond met mijn klas en nog andere klassen van 5 ASO.

Ik heb deze musical natuurlijk zelf niet gekozen, deze werd bepaald door de organisators van de Londenreis. Maar ik was zeer tevreden dat deze musical werd gekozen. Mijn verwachtingen waren eigenlijk wel zeer hoog. Het was namelijk de eerste keer dat ik naar een musical ging. Ik was zeer benieuwd naar wat een musical juist inhoud. Is dit zang en acteerwerk samen? Of zit ik er helemaal naast. Ik sta er helemaal open voor en hopelijk wordt het fantastisch. 

Voor ik naar de musical ging kijken, had ik er wel al wat over opgevangen. Ik wist dat van deze musical ook een film bestond, waarvan ik de trailer en het begin van de film al gezien had. Doordat ik al een voorsmaakje had gekregen was ik wel benieuwd of de film en de musical hetzelfde zouden zijn. Ik had nog nooit eerder over deze artiesten gehoord. Mijn voorkennis is dus zeer beperkt! Ik ben wel eens benieuwd of ik van musicals zal houden of niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten