zaterdag 28 mei 2011

Extra: Ballerino - Neptunus



Binnen het thema podium heb ik gekozen voor een dansvoorstelling van Ballerino. Deze voorstelling neem ik als extra activiteit. De voorstelling start om 15 uur en vindt plaats in cultuurcentrum ’t Vondel te Halle. Ik ga deze voorstelling samen met mijn mama en zus bijwonen.

Ik dans zelf al 8 jaar en ik doe het nog steeds met hart en ziel. Dansen is een passie die in mijn leven altijd een rol zal blijven spelen. Op de leeftijd van 10 jaar ben ik gaan dansen bij de balletgroep ‘Limelight’. Hiervoor had ik ook al 2 jaar gedanst in Buizingen in ‘Start 65’. Op dit moment ben ik nog steeds lid van de balletgroep ‘Limelight’. Ik dans verschillende stijlen: modern, jazz, klassiek, tapdans, barra-terre, ... . Het liefst van al doe ik tapdans. Omdat ik zelf graag dans, had ik ook eens zin om een voorstelling bij te wonen van een andere balletgroep namelijk ‘Ballerino’. Mijn verwachtingen waren zeer hoog, Ballerino is een dansgroep met veel capiciteiten. Ik las van andere voorstellingen van deze dansgroep steeds goede commentaren in kranten. Dus moest deze voorstelling toch ook een topper zijn!

Ik ken al jaren de balletgroep ‘Ballerino. Mijn moeder kent de moeder van de lerares zeer goed. Deze vrouw (die mijn moeder kent) staat steevast achter haar dochter en is een helpende hand voor de kostumering tijdens optredens. Het is voor mij de eerste keer dat ik een voorstelling bijwoon van Ballerino. Voor ik naar de voorstelling ging kijken wist ik zeer weinig over het stuk, enkel dat het ‘Neptunus’ heet. Ik stond er dus helemaal voor open en was zeer benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten